Retur & Reklamation
Här hittar du svar på de vanligaste frågorna angående returer & reklamationer
Vi har en policy på öppet köp i hela 100 dagar så att du som kund kan känna dig trygg när du handlar hos oss. Skulle du ångra ditt köp inom 100 dagar betalar vi tillbaka 100% av produktkostnaden. För att din retur ska vara godkänt måste förpackningen vara obruten i sin originalkartong.
Det kan låta klyschigt med vi strävar efter att alltid ha 100% nöjda kunder. Skulle du inte vara nöjd med oss eller produkten så kontakta gärna oss på kundservice@lovebunny.se så hjälper vi dig.
Vid en retur står kunden för frakten tillbaka till oss. Skulle det vara en defekt produkt står självklart Lovebunny för returkostnaden.
Vi plockar ordrar väldigt fort efter lagt beställning och kan inte lämna några garantier för att ditt paket inte redan gått iväg. Kontakta oss på kundservice@lovebunny.se för mer information.
Om någonting saknas eller att du mottagit fel produkt ber vi dig att kontakta oss så fort du har upptäckt detta.
Om produkten du mottagit är defekt ber vi dig kontakta oss direkt så att vi snabbt kan lösa detta.